Rating: Shopaholic rating - recenzii carti
Editura: Black Swan
Anul apariţiei: 2002
408 pagini
ISBN: 9780552999571

(ediţia în limba engleză)

O mireasă mitomană

Rebecca Bloomwood strikes again! Cam aşa pot descrie sentimentul pe care l-am avut în momentul în care am trecut de primele 20 de pagini ale romanului Shopaholic ties the knot , a treia parte a seriei. Eroina dependentă de cumpărături creată de Sophie Kinsella ajunge într-o nouă etapă a vieţii sale, dar departe de a se fi maturizat, alege să creeze un întreg fiasco din noul ei statut de femeie logodită, căreia trebuie să i se planifice o nuntă.

În stilul obişnuit de chicklit, naraţiunea se construieşte prin amplificarea unor situaţii care frizează absurdul, situaţii aparent banale pe care personajul principal reuşeşte să le complice în maniere destul de improbabile pentru lumea reală. Însă, cum în lumea cărţilor orice este posibil, iar Becky Bloomwood este o maestră în a încurca şi descurca iţele vieţii sale, înflorind de cele mai multe ori realitatea cu scorneli fanteziste, rezultatul este o poveste simpatică, care se citeşte pe nerăsuflate odată ce te-a prins.
[Citeste tot Articolul]

Spune-ti parerea!

Fata-fantomă

0Fata recenzie
Autor: Sophie Kinsella
Rating: Fata rating - recenzii carti
Editura: Polirom
Anul apariţiei: 2009
Traducător: Vali Florescu
540 pagini
ISBN:978-973-46-1567-4

(ediţia în limba engleză)

O fantomă diferită

Deşi este un gen care ridică numeroase sprâncene, care reprezintă comercializarea culturii şi care pare corespondentul unor soap-operas pe hârtie, genul chick-lit poate fi o bună metodă de relaxare, cel puţin din punctul meu de vedere. De aceea, m-am gândit să "încerc" acest roman şi să scriu despre el.

Fata-fantomă este romanul care continuă seria de best-sellers marca Sophie Kinsella, trecând de la un personaj shopaholic, Becky Bloomwood, la o eroină mai excentrică, dotată cu puteri supranaturale, Lara Lington. Lara este clişeul femeii independente şi nefericite, deţine o companie de headhunting, în asociere cu aparent prietena ei cea mai bună care o lasă baltă exact atunci când avea mai multă nevoie de ea, este părăsită de iubit şi se zbate printre meandrele societăţii moderne pentru a "reuşi în viaţă". Universul ei este dat peste cap în momentul în care este obligată de familie să participe la înmormântarea strămătuşii ei, Sadie, o bătrână de 105 ani care i se înfăţişează Larei ca o tânără stafie de 23 de ani, făcând-o să creadă că şi-a pierdut minţile din cauza stresului.
[Citeste tot Articolul]