Profesioniștii comportamentului

Scris de • 16 April 2012 • in categoria

Titlu: Noul cod al bunelor maniere
Numar pagini: 312
ISBN: 978-973-684-736-3

După epoca laisser-faire se vorbește astăzi în educație despre introducerea în programa școlară a „regulilor de purtare”. Părinții grijulii își înscriu deja copiii la cursuri speciale de bună purtare, pentru a-i învăța regulile elementare ale unui comportament adecvat. Copiilor educați le este realmente mai ușor, pe viitor, să aibă succes în carieră și în societate.

Noul cod al bunelor maniere scris de Schneider-Flaig este un ghid actualizat pentru un comportament adecvat. În carte sunt detaliate atât de regulile de bază ale unui comportament cuviincios, cât și regulile pentru situații speciale din viața cotidiană, cum ar fi vizitele în familie, invitațiile la petreceri selecte sau vizitele la spital. Principalele direcții ale cărții sunt sfaturile despre comportamentul în viața privată, comportamentul în afaceri sau comportamentul pe plan internațional.

Capitolul despre regulile de comportament în țări cu o cultură și o civilizație diferite de cele cunoscute nouă este, poate, cel mai interesant. Unsprezece din cele mai vizitate țări din lume sunt, pe rând, trecute în revistă. Pentru fiecare din ele, autorul prezintă formele de salut pe care ar trebui să le folosim, care sunt particularitățile comerciale, ce subiecte sunt agreate sau ce subiecte trebuie evitate cu orice preț. Un capitol interesant și foarte util este dedicat femeilor care călătoresc singure.

Codul bunelor maniere nu este o carte utilă doar pentru cei care nu au nici un fel de educație în acest sens, ci este la fel de utilă pentru cei care vor să aprofundeze regulile de purtare pe care le-au învățat în copilărie, pentru a le completa cu altele noi sau care au fost actualizate între timp. Vremea pensioanelor a trecut, însă cunoașterea bunelor maniere într-o societate care nu mai are răbdare pentru nimic este o șansă de care ar trebui să profităm, mai ales că avem la dispoziție o carte bine scrise pe această temă cum este Noul cod al bunelor maniere.

este un ghid complet despre bazale comportamentului și nu numai

tuturor care știu să citească, indiferent de vârstă

1. Cristian spune: