Scris de • 20 July 2010 • in categoria

Titlu: Semnul
Anul aparitiei: 2009
Numar pagini: 287
ISBN: 978-973-675-680-1

Din nou vampiri?

Da, trebuie să recunosc faptul că este un mit care mă atrage, motiv pentru care mi-am propus sa citesc și această serie intitulată Casa Nopții (The House of Night ). Primul volum din serie, Semnul, o prezintă pe Zoey Redbird, o adolescentă obișnuită, a cărei viață ia o turnură neașteptată în momentul în care este însemnată pentru a deveni vampir. Ceva neobișnuit cu privire la ceea ce am spus până acum?

Este primul roman fantasy în care vampirii aleg tineri pe care îi marchează pentru a deveni, la rândul lor, vampiri, nu prin a-i mușca, ci prin a le face un semn ciudat pe frunte, pentru ca, apoi, aceștia să înceapă o nouă viață într-o Casă a Nopții, o școala vampirească în care trebuie să învețe despre obiceiurile speciei și să își finalizeze transformarea pe parcursul a șase ani. Trebuie să admit că este o idée care mi-a plăcut, iar acesta este numai începutul. Pentru că există și o zeiță a Nopții, Nyx, căreia vampirii i se închină, există ritualuri ce aduc aminte de practicile grecilor antici, vampirii au puteri speciale (fiecare are o anumită afinitate – fie că sunt telepați sau au puterea de a prezice viitorul), iar preotesele lui Nyx au puterea de a controla unul sau mai multe elemente (aer, apă, foc, pământ, spirit).

[citeşte mai departe pe Final Frontier]

1. Pingback: Vampiraş la oi m-aş duce, chupacabră să le fiu… « 0rt0d0x

2. Anda spune:

Seria “Casa Noptii” reprezinta un strop de magie, sub un alt suflu, ce e drept mai accesibila. Fiindca sunt frumos legate de catre o mama si fiica ei, volumele se adreseaza atat adolrscentilor, cat si curiosilor de toate varstele. Prima carte , intitulata “Semnul” este doar inceputul unei tenebroase si fantastice povesti , pe care doresc sa v-o recomand! Semnat: un cititor feroce. :)