Bridgerton. Eu și ducele

Scris de • 27 October 2021 • in categoria

Titlu: Bridgerton. Eu și ducele
Anul aparitiei: 2021
Numar pagini: 304
ISBN: 978-606-33-7139-4

Sciitoarea Julia Quinn a publicat peste 18 bestseller-uri și a vândut sute de milioane de exemplare de romane în toată lumea. Este absolventă a universităților Harvard și Radcliffe, iar cea mai mare parte a vieții ei a fost dedicată în exclusivitate scrisului. În 25 decembrie 2020 a avut loc premiera Bridgerton, o producție Netflix care a devenit foarte populară pretutindeni la scurt timp de la premieră.

Eu și ducele este o poveste romantică, de dragoste, care bucură cititorii cu dialoguri specifice Juliei Quinn, dar și prin  profunzimea mesajelor transmise. Perioada Regenței are un farmec cu totul aparte și impresionează prin ținute, gesturi și obiceiuri. Această poveste te convinge că traumele din copilărie pot fi vindecate cu ajutorul dragostei.

Cartea le aduce cititorilor o intensă stare de bine și multe zâmbete pentru că vor îndrăgi imediat personajele și vor fi prinși în povestea lor. Este un roman ce impune relaxare și voie bună și încântă prin ritmul rapid.

Simon Basset, ducele de Hastings o cere în căsătorie pe Daphne Bridgerton, sora celui mai bun prieten, însă la baza acestei căsătorii nu se află dragostea adevărată, ci o înțelegere între cei doi. Simon urmărește să le păcălească pe mamele din înalta societate, care își doresc ca el să fie pretendentul fiicelor lor, iar Daphne, vrea să atragă un bărbat bogat care să o curteze.

La balurile din Sezonul londonez, cei doi dansează împreună și uită să se prefacă că sunt logodiți, ci totul pare să decurgă în mod natural. Daphne îi zâmbește duios, iar Simon se uită intens la ea, semn că cei doi se plac. Daphne începe să se îndrăgostească cu adevărat de el și vrea să îl convingă pe Simon să schimbe puțin planul inițial pentru că dragostea merită să fie trăită în doi.

„Și în ceea ce o privește pe Daphne, cu siguranță debutanta inteligentă va atrage câțiva pretendenți foarte vrednici acum, deoarece se pare că un duce, a declarat-o dorită. Dar, pe măsură ce Daphne valsează de la un bal, la altul cu Simon, ea uită curând că, curtarea lor este o farsă completă. Și acum trebuie să facă imposibilul și să încerce să nu-și piardă inima și sufletul în fața frumosului diavol care a jurat să nu se căsătorească niciodată!”

Daphne Bridgerton este fiica unei familii bine văzute care se află la vârsta măritișului și de aceea este prezentă la toate balurile. În timp ce ducele de Hastings, un bărbat chipeș, a apărut mai nou în oraș și este dorit de toate mamele care spreă să găsească perechea perfectă pentru fiicele lor.

Mama lui Daphne și frații ei își doresc ca aceasta să întâlnească un bărbat care se ridică la nivelul așteptărilor lor. Fratele cel mare, Anthony este foarte atent cu cine umblă Daphne, iar când apare vreun pretendent nepotrivit, acesta face tot posibilul să îl alunge.

Simon Basset, un personaj deosebit de carismatic și dulce, farmecă rapid orice fată. Stilul lui ușor arogant nu lasă să i se vadă adevăratul suflet și faptul că este profund rănit. Copilăria lui nefericită l-au făcut să nu și dorească să se căsătorească sau să aibă copii, pentru că a fost un copil chinuit de valurile vieții.

Bridgerton. Eu și ducele are la bază destule scene palpitante, răsturnări de situație, replici comice și pline de farmec. De aceea, nu te vei plictisi deloc. Mai mult, poate vei visa puțin la cum ar fi fost viața ta în alte vremuri când societatea era complet diferită de cea de acum. O evadare inedită într-o carte suficient de interesantă și palpitantă încât să ajungă subiect de film. Este doar primul volum din serie și în prezent sunt publicate 3 volume.

Ritm alert, palpitant, replici comice.

A se citi la lumina unei ferestre cu gândul spre alte vremuri.