Monologul unui emigrant în Rio de Janeiro

Titlu: Orașul în mantie purpurie
Anul aparitiei: 2019
Numar pagini: 208
ISBN: 978-973-46-7903-4

Literatura contemporană turcă este un exercițiu constant de creativitate, deoarece implică referințe la tradiții demult uitate și la emoții crescute într-un spațiu limitrof dintre Europa și Asia. Aslı Erdoğan merge însă mai departe de aceste limite literare și o mută pe eroina romanului Orașul în mantie purpurie  în inima unei metropole fierbinți. [Citeste tot Articolul]

Spune-ti parerea!

Doriți iubire de dimineață?

Titlu: O dimineață de iubire pură
Anul aparitiei: 2019
Numar pagini: 2016
ISBN: 978-606-779-574-5

Cartea „O dimineață de iubire pură” de Yukio Mishima este o colecție de povestiri scrise de un autor japonez foarte apreciat. Încântător la acest volum este faptul că fiecare narațiune are parcă o viață a sa, de parcă ar fi fost scrisă de un autor diferit, iar acest lucru este cel puțin interesant. [Citeste tot Articolul]

Abandonul care a salvat o viaţă

Titlu: Fetiţa pe care au lăsat-o în urmă
Anul aparitiei: 2019
Numar pagini: 304
ISBN: 9786063340529

Romanul de faţă este unul dintre cele mai impresionante din câte am citit în ultimii ani. Şi mă bucur enorm atunci când reuşesc să aleg cărţi care îmi par interesante prin prisma unei scurte descrieri şi care ulterior îmi rămân în minte drept poveşti memorabile. Iar cartea este cu atât mai deosebită cu cât pleacă de la personaje şi întâmplări reale. [Citeste tot Articolul]

Spune-ti parerea!

Povestea unui jaf real și senzațional

Titlu: Jaf cu elicopterul
Anul aparitiei: 2018
Numar pagini: 480
ISBN: 978-606-33-2861-9

Un om de afaceri, un dependent de adrenalină, un proaspăt tată și un vizionar. Fiecare are propriul motiv pentru a se alătura echipei. Ținta lor? Cel mai bine păzit depozit de bani din țară și una dintre cele mai sigure clădiri din Europa de Nord, aflată în vecinătatea unei secții de poliție. O oportunitate pe care nu o pot rata… [Citeste tot Articolul]

Cine altcineva ne oprește în afară de noi?

Titlu: Poate ar fi bine să discuți cu cineva
Anul aparitiei: 2019
Numar pagini: 603
ISBN: 978-606-33-4567-7

Cartea lui Lori Gottlieb este absolut minunată. Simt nevoia să încep această recenzie cu o asemenea propoziție. Am terminat acum câteva zile cartea și entuziasmul nu mă părăsește. Să vă explic: oricât ar părea de ciudat, în anul de grație 2020, mai sunt oameni care cred că dacă se duc la o ședință de terapie, înseamnă că sunt nebuni; mai sunt oameni care cred că terapeutul îi va judeca sau că le va rezolva toate problemele într-o ședință și altele asemenea. Cartea aceasta vine nu numai să demonteze toate aceste prejudecăți, dar și să ne arate câte ceva din culisele acestei meserii atât de frumoase. Totul prin niște povești atât de bine spune încât nu ai cum să nu te îndrăgostești de... terapie. [Citeste tot Articolul]

Spune-ti parerea!

Hrană pentru suflet

Titlu: The Rupi Kaur Boxed Set – milk and honey / the sun and her flowers
Anul aparitiei: 2014/2017
Numar pagini: 464
ISBN: 9781524858162

Lăsând la o parte orice posibilă asemănare cu vreun titlu de-al lui Osho, poeziile lui Rupi Kaur sunt hrană pentru suflet și balsam pentru rană. De o simplitate surprinzătoare, profunzimea lor te îndeamnă la reflectat pentru că oglindesc gândurile răzlețe la care doar visezi uneori și pe care abia ți le permiți alteori să le lași să alerge nestingherite prin minte, dezgropând dureri fantomă și traume netratate. [Citeste tot Articolul]

Spune-ti parerea!

The Good, The Bad, And The Ugly în variantă feminină

Titlu: Fetele Căpitanului
Anul aparitiei: 2019
Numar pagini: 588
ISBN: 978-973-46-7932-4

Societatea La Nacional, fondată în 1868, are ca obiectiv principal „(…) promovarea, încurajarea și răspândirea spiritului fraternității și solidarității printre rezidenții spanioli și latino-americani ai acestei țări”. Prezentarea din pagina oficială continuă explicând că nevoile membrilor săi s-au schimbat mult, odată cu trecerea timpului. Chiar dacă nu le mai oferă „(...) mâncare, adăpost, îngrijire și servicii funerare”, Societatea rămâne fidelă în asistența oferită celor veniți din Spania în navigarea prin peisajul urban complicat al New York-ului. [Citeste tot Articolul]

Citeste cele 3 COMENTARII si spune-ti parerea!