---

Motive pentru a zambi

Scris de • 7 September 2007 • in categoria Dezvoltare personala

Autor: Zig Ziglar
Rating: Zig Ziglar - Motive pentru a zambi rating - recenzii carti

Zig Ziglar - Motive pentru a zambi - recenzie cartiMa asteptam la mai mult de la Motive pentru a zambi. Zig Ziglar e un tip absolut bestial: accent texan, cu simtul umorului, energizant, tipul care ridica sali de mii de oameni in picioare. E o placere sa il asculti si poti invata multe de la el, incepand cu stabilirea scopurilor (are unul dintre cele mai bune ghiduri audio de acest fel) si terminand cu exemple si povestiri despre oameni speciali, care au reusit sa isi atinga obiectivele in ciuda unor dificultati ce ar ingenunchea pe cei mai multi dintre noi.

De fapt, o astfel de carte este si Motive pentru a zambi. In general insa, Ziglar da niste sfaturi competente, practice si directe, pe care le asezoneaza cu astfel de anecdote si povestioare de succes, acestea avand rolul de a face mai digerabil volumul destul de mare de informatii. Problema este ca in prezenta carte lipsesc partea de know-how si invitatiile subtile la auto-cunoastere.

Astfel, ne este prezentat un Ziglar amuzant dar lipsit de consistenta, un orator excelent (poate cel mai bun speaker pe zona de personal-development) dar care in scris are carente serioase. Motive pentru a zambi e o colectie de 102 povestioare de succes, unele dintre ele mult prea scurte si care sar etape, zic eu, importante. As fi preferat ca in locul celor 102 sa fie 3-4 povestiri dar ceva mai consistente si cu mai mult miez.

Cartea nu este una proasta si merita citita insa intra mai mult la categoria self-help decat la literatura motivationala iar asta o face o lectura light, de vara, care nu va va pune prea mult pe ganduri.

O recenzie de: Andrei Rosca