„Însușiri modificate. Știința și arta meditației”: Când neuroștiințele aprofundează meditația

Titlu: Însușiri modificate. Știința și arta meditației
Anul aparitiei: 2018
Numar pagini: 398
ISBN: 978-606-44-0069-7

Povestea a doi cercetători porniți într-o călătorie de înțelegere științifică a meditației, încă din vremea în care părea un subiect neserios și „exotic” – o carte plină de argumente științifice, experimente explicate pe înțelesul tuturor și motive pentru a încerca o astfel de practică. [Citeste tot Articolul]

Spune-ti parerea!

Fată, deschide ochii!

Titlu: Fată, deschide ochii!
Anul aparitiei: 2019
Numar pagini: 237
ISBN: 978 606 789-169-0

Femeile sunt ființe sensibile, care au în mare parte a timpului o nevoie acută de grijă, iar aceasta se poate manifesta fie prin atenție individuală, fie, de ce nu, prin cărți frumoase care să le readucă zâmbetul pe buze. Este cazul volumului Fată, deschide ochii, semnată de Rachel Hollis și tradusă la editura Lifestyle Publishing. Cartea este de facto un volum motivațional care disecă la rece câteva dintre cele mai frecvente minciuni pe care le poate percepe o femeie. Aș merge până la afirmația că este un manual al dezinhibării, al curățirii spirituale și, de ce nu, al regăsirii de sine, misiune pe cât de ingrată, pe atât de fericită. [Citeste tot Articolul]

„Hemingway și cu mine”: Iubirea nu rezolvă nimic

Titlu: Hemingway și cu mine
Anul aparitiei: 2019
Numar pagini: 407
ISBN: 978-606-779-478-6

Hemingway nu este doar un mare scriitor, este una dintre acele personalități „larger than life” care a fascinat și va continua să fascineze generații de cititori, de-a lungul timpului. Cărțile lui sunt doar o parte (importantă, desigur) a legendei Hemingway. Viața lui personală, interesele, preocupările, prieteniile, iubirile, crezurile politice, toate acestea construiesc ceea ce în timpurile noastre, numim un brand puternic, care depășeste ficțiunea. [Citeste tot Articolul]

Spune-ti parerea!

Apără-ți coroana: Filme, platitudini și povești

Titlu: Apără-ți coroana
Anul aparitiei: 2018
Numar pagini: 304
ISBN: 978-973-46-7628-6

Un bărbat scrie un scenariu stufos despre viaţa lui Herman Melville, dar nici un producător nu e interesat să-l transforme în film. Într-o zi cineva îi face rost de numărul de telefon al marelui regizor american Michael Cimino, producătorul celebru al filmelor The Deer Hunter şi Heaven’s Gate. Se întâlnesc la New York, unde Cimino îi citeşte manuscrisul. Romanul descrie o serie de aventuri rocamboleşti desfăşurate între Muzeul Vânătorii şi al Naturii, în Paris, Ellis Island, în New York, şi Lacul Nemi, în Italia. Trecând dintr-un spaţiu într-altul, o cunoaştem pe Isabelle Huppert, dăm peste zeiţa Diana, un dalmaţian pe nume Sabbat, un vecin demonic, peste doi mustăcioşi suspecţi, o studentă la doctorat, o portăreasă perfidă şi un şef de sală foarte agresiv, ce pare o sosie a lui Emmanuel Macron. [Citeste tot Articolul]

Spune-ti parerea!

Legături pierdute, legături regăsite?

Titlu: Legături pierdute. Cauze reale ale depresiei și soluții surprinzătoare
Anul aparitiei: 2019
Numar pagini: 326
ISBN: 978-606-40-0575-5

O analiză a depresiei, explorând 9 cauze identificate de studii variate și explicate de un jurnalist care investighează și potențiale soluții într-un eseu despre rute alternative și schimbări de perspectivă. [Citeste tot Articolul]

Spune-ti parerea!

Furtuna din ceașca de ceai: Fizica noastră cea de toate zilele

Titlu: Furtuna din ceașca de ceai
Anul aparitiei: 2018
Numar pagini: 415
ISBN: 978 606 40-0378-2

Știința este domeniul cel mai de anvergură al evoluției noastre, domeniul în care cele mai luminate minți au reușit să descopere și să dezvolte teoreme, principii, experimente. Așa se face însă că mediul academic, curricula școlară și profesorii demodați au reușit de-a lungul timpului să ne taie mult din elanul cunoașterii. Iată de ce în momentul în care ne cade în mâini un volum de știință interactivă suntem cumva reticenți, ne ferim să-l citim sau o facem distant. Recent, am descoperit volumul Furtuna din ceașca de ceai semnat de talentata Helen Czerski, conferențiar la Departamentul de Inginerie Mecanică al University College din Londra. Fizician de profesie, aceasta vine cu o carte extrem de dinamică despre fizica activităților de zi cu zi, de la făcutul pop-cornului și până la călătoria ursului Fram, prin prisma atomilor din ghețari. [Citeste tot Articolul]

Călătoriile inimii îndrăgostite

Titlu: Inima Îndrăgostită. O istorie neconvențională a iubirii
Anul aparitiei: 2019
Numar pagini: 326
ISBN: 978-606-43-0438-4

Dacă ne gândim la iubire, este imposibil să nu asociem acest sentiment cu imaginea inimii. Asocierea este atât de evidentă și consolidată în mentalul colectiv încât nici nu ne mai gândim la ea, iar celebrul emoticon folosit în toate platformele de social media – inima roșie – a devenit cel mai utilizat simbol pentru lucrurile care ne plac. [Citeste tot Articolul]

Spune-ti parerea!